مشاوره رایگان
جهت دریافت مشاوره رایگان شماره خود را وارد نمایید

جدیدترین سمعک های بلتون

 

جدیدترین سمعک های بلتون(سمعک آمریکایی) 

سمعک های بلتون محصول کشور آمریکا می باشد که در ایران دارای نمایندگی چندین ساله می باشد.

 سمعک امریکایی دیگری به نام استارکی نیز در ایران دارای نمایندگی بوده اما سال های اخیر فعالیت چندانی ندارد. 

سمعک بلتون از برندهای مطرح GN می باشد که دارای سه برند سمعک معتبر به نام های سمعک های ریسوند، سمعک اینترتون و سمعک بلتون است.

 از ویژگی بارز و قابل توجه برند GN، ضدآب بودن تمام مدل های سمعک آنها از سمعک آنالوگ ساده(سمعک ارزان) گرفته تا سمعک های جدید هوشمند محصول 2018، تمامی آنها صددرصد ضدآب می باشند و درصورتی که سمعک به واسطه آب خوردن خراب شود سمعک تعویض می شود.

سمعک بلتون در انواع مدل های 100 درصد نامریی(سمعک غیرقابل دید واقعی)، سمعک داخل گوشی، سمعک پشت گوشی وسمعک پشت گوشی RIC می باشد که قیمت سمعک دارای تنوع بسیار بوده و برای تمام اقشار جامعه قابل خرید و مناسب می باشد. 

این برند سمعک برای افرادی که بسیار عرق می کنند، افراد با محیط کاری که رطوبت و آب وجود دارد، مناطق با رطوبت بالا، افراد سالمند دارای فراموشی و حتی کودکان بسیار مناسب می باشد و طول عمر آنها نسبت به سایر برندهای سمعک در چنین شرایطی بسیار بالاتر می باشد.   

جدیدترین سمعک بلتون که به تازگی عرضه شده است سمعک TRUST می باشد. این سمعک را به عنوان سمعک 3D می شناسند به این معنی که همانطور که با تصویر سه بعدی کیفیت و طبیعی بودن آن را حس میکنیم با سمعک Trust بلتون طبیعی بودن و واقعی بودن صدا را حس کنید مانند افراد طبیعی. 

پیشنهاد مطالعه : سمعک برنافن

 جدیدترین سمعک های بلتون از ویژگی های سمعک Trust می توان به موارد زیر اشاره کرد:

*دارای سه مدل:Trust6/9/17 به ترتیب دارای 12/14/17 کانال می باشد 

*دارای میکروفون دارکشنال اداپتیو(تغییر از حالت تمرکز بر روی گوینده به حالت توجه به کل محیط اطراف به طور اتومات) 

*دارای سیستم وایرلس قوی برای ارتباط و انتقال دو سمعک بایکدیگر

*ارتباط مستقیم و بیواسطه سمعک به تلفن همراه(تلفن دو گوشی، به صورت هندزفری، گوش دادن موسیقی از سمعک) 

*برنامه قوی کاهش نویز محیط و صاف و طبیعی شدن صدای گفتاری 

*دارای میکروفون دایرکشنال  beam: زمانی که چند گوینده باهم صحبت می کنند برروی همه آنها تمرکز و توجه کرده که سبب افزایش درک گفتار می شود. 

*برنامه حذف فیدبک قوی بدون کاهش بهره و حتی کاهش کیفیت و قدرت صدا(براساس تغییر فاز که سبب صاف شدن صدا می شود، بالاترین درجه حذف سوت و فیدبک) 

*دارای برنامه انتقال فرکانسی برای بیماران با کم شنوایی عمیق و مناطق مرده مخصوص کودکان و افراد با مواجهه صداهای بسیار بلند 

*دارای برنامه درمان وزوز در تمام رده های سمعک با ارائه انواع صداهای(نویز سفید، نویز باندباریک و ...) و همچنین تغییردامنه صداهای ارائه شده که در رفع وزوز گوش بسیار موثر می باشند. 

(تجربه نویسنده: در بین سمعک های استفاده شده در درمان وزوز این مورد بسیار رضایت بیشتری نسبت به سایر برندهای سمعک داشته است و بیمار در زمان کوتاهتری به رضایت و آسایش نسبت به وزوز دست می یابد.) 

*دارای برنامه اتومات تلفن(نزدیک شدن تلفن به سمعک به صورت اتومات برنامه تغییر کرده و برنامه تلفن فعال می شود) 

*در نهایت: استفاده از برنامه هایی در موبایل برای تنظیم سمعک نظیر کاهش/افزایش و تغییر برنامه های سمعک (این سمعک به راحتی با ایفون تنظیم شده)، در اکثر سمعک ها نیاز به وسیله جانبی نظیر استریمر می باشد اما در این مدل این وسیله که سبب افزایش قیمت سمعک می شود نیاز نمی باشد. 

سمعک trust به عنوان سمعک هوشمند شناخته می شود و فقط به صورت پشت گوشی Ric وجود دارد اما سمعک بسیار کوچک بوده و به عنوان سمعک نامریی می توان در نظر گرفت.    

دومین مدل سمعک جدید بلتون: 

سمعک Legend: سمعک Legend بلتون به عنوان یک سمعک هوشمند و دارای جدیدترین امکانات برند بلتون می باشد. 

*دارای سیستم وزوز گوش برای رفع وزوز گوش دقیقا همانند سمعک Trust 

*توانایی اتصال مستقیم به ایفون و اندرویید(کنترل سمعک با شرایط جدید و دلخواه خود فرد از طریق موبایل) 

*توانایی اتصال دو سمعک با یکدیگر(با فشار دادن دکمه یک سمعک صدای هر دو سمعک افزایش پیدا می کند و با فشار دادن سمعک دیگر صدا کاهش می یابد، همانند ولوم کنترل سمعک عمل می کنند) 

*دارای انواع سمعک های نامریی، سمعک های CIC، سمعک های BTE و سمعک های پشت گوشی ریک 

*توانایی اتصال به وسایل صوتی نظیر تلفن ثابت، تلویزیون و وسایل دیگر برای افرادی که در شنیدن این صداها مشکل دارند. 

*دارای بالاترین برنامه های حذف فیدبک سمعک بدون تغییر کیفیت صدای سمعک 

*از نظر قیمت سمعک بسیار مناسب است و تمام نیازهای بیمار را تا چندین سال برطرف می کند. 

*برنامه Smart Gain pro: تنظیم و تغییر ولوم سمعک با تغییر محیط یا شرایط اکوستیکی محیط کاملا اتوماتیک و خودکار(بدون فشار دادن دکمه توسط بیمار کم شنوا)(سمعک هوشمند بلتون یا سمعک فراهوشمند امریکایی) 

*برنامه Sound Cleaner pro: با همکاری برنامه بالا، سبب کاهش نویز محیط به صورت کاملا اتومات برای درک بهتر، صاف شدن صدا و کاهش آزاردهندگی ناشی از صداهای نامناسب محیط 

*برنامه Feedback Eraser: حذف فیدبک یا سوت سمعک بدون تغییر یا کاهش کیفیت صدا(این برنامه به دنبال سوت سمعک می گردد و با شروع آن سریعا با ارائه فاز مخالف آن را از بین می برد) 

*Sound Shifter یا سیستم انتقال فرکانسی: در سمعک های جدید این برنامه جزء الزامی آنها شده است زیرا احتمال مناطق مرده شنوایی در بسیاری از افراد کم شنوا وجود دارد. احتمالا برای سمعک های پایه جدید نیز این برنامه در سمعک ها ضروری و الزامی شود.   

   سایر مدل های سمعک بلتون: **سمعک Origin1، سمعک Origin2، سمعک Origin3 به ترتیب دارای 4/6/8 کانال می باشند. 

از نظر قیمت سمعک بسیار مناسب بوده و دارای تمامی مدل های سمعک داخل گوشی،سمعک پشت گوشی و فقط در ORG3 مدل پشت گوشی ریک دیده می شود. 

در این مدل ها، سمعک پشت گوشی به راحتی با تین تیوب قابلیت اتصال دارد و از نظر زیبایی و دید سمعک مناسب می شود. دارای برنامه متنوع نظیر تلفن خودکار، کاهش نویز زمینه، کاهش سوت یا فیدبک سمعک بسیار قوی و برنامه های دیگر سمعک که کیفیت و رضایت بیماران مختلف را بدست می آورد.   

**مدل دیگری که بسیار طرفدار دارد سمعک ALLY می باشد که دارای 3 مدل می باشد. 

این سمعک برخلاف مدل Origin دارای سیستم وایرلس و بلوتوث می باشد و در سورت تجویز و تنظیم دو گوشی، دو سمعک با یکدیگر فعالیت کرده و سبب درک بهتر می شوند. 

سمعک Ally  بلتون به عنوان سمعک هوشمند شناخته می شود و از نظر قیمت سمعک بسیار مناسب می باشد. 

سمعک Ally در انواع مدل های سمعک نامریی، سمعک داخل گوشی(سمعک CIC)، سمعک پشت گوشی(سمعک BTE) و سمعک پشت گوشی ریک(سمعک RIC) وجود دارد.     

همچنین سمعک دیگری که به عنوان سمعک مخصوص کودکان شناخته می شود سمعک Bold (سمعک سوپرپاور بلتون،سمعک سوپرپاور آمریکایی) می باشد که دارای سیستم انتقال فرکانسی برای کودکان با کم شنوایی شدید تا عمیق، افزایش بهره فرکانس پایین، سیستم وایرلس برای ارتباط با وسایل جانبی سمعک برای درک بهتر(به طور مثال برای کودک می توان از میکروفون استفاده کرد به این صورت که میکروفون به معلم متصل میشود و زمانی که معلم شروع به صحبت می کند کودک صدا را بدون اینکه تحت تاثیر نویز محیط قرار گیرد می شنود). 

سمعک بولد بلتون، سمعک مخصوص کودکان به عنوان سمعک کودکان و سمعک هوشمند شناخته می شود و تمام ویژگی هایی که برای کودک نیاز و ضروری است را دارا می باشد. سمعک بولد بلتون(سمعک التراپاور بلتون) دارای 3 مدل می باشد و همچنین قیمت سمعک با توجه به امکانات سمعک بسیار مناسب است. 

سمعک bold فقط به صورت سمعک پشت گوشی موجود است زیرا از نظر قدرتی جزء یکی از قوی ترین سمعک های ایران می باشد.   

شنوايي و سمعك نجوا

دكتر وحيد مرادي متخصص شنوايي شناسي نوزادان و كودكان

از دانشگاه علوم پزشكي تهران

جهت مشاوره رايگان مي توانيد با شماره زير تماس حاصل فرماييد.

02188828999

02188860666

09925020901

02188343584

09109259377

تهران خیابان مطهری خیابان فجر  روبه روی بیمارستان جم کوچه ی نظری بن­بست دلفان پلاک 5 طیقه 5 واحد10 

 

 

 

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.