مشاوره رایگان
جهت دریافت مشاوره رایگان شماره خود را وارد نمایید

بهبود رضایت بیمار از سمعک

بهبود رضایت بیمار از سمعک چگونه است؟

چرا در تعدادی از بیماران از سمعک خود راضی نیستند؟ علت این امر چیست؟ علت نارضایتی بیمار از سمعک چیست؟ از مشکلات اصلی که سبب می شود بیمار از سمعک راضی نباشد و در نتیجه سمعک خود را مرجوع کند میزان فهم گفتار در محیط های شلوغ می باشد. به طور کلی از گزینه هایی که می توان به این مشکل بیماران کمک کرد می توان به استفاده از 

  • سمعک دو گوشی
  • استفاده از  میکروفون دایرکشنالیتی
  • برنامه کاهش نویز سمعک
  • برنامه تقویت گفتار در سمعک
  • و استفاده از سیستم های وایرلس می‌باشد.

 

میکروفون های دایرکشنال:

این میکروفون ها در سمعک های هوشمند به صورت پویا عمل می کنند به این صورت فردی که بیمار می خواهد با وی صحبت کند صدا را نسبت به صداهای دیگر بلندتر می کند که در شکل زیر به وضوح دیده می شود. 

 

سمعک دو گوشی:

اگر شما تنها از یک سمعک استفاده کنید تنها صداهای یک طرف را می شنوید و طرف دیگر را با صدای بسیار آهسته ایی می شنوید برای حل این مشکل سمعک دوگوشی را به شما توصیه می کنیم. به شکل زیر دقت کنید. 

سیستم حذف نویز در سمعک:

در این سمعک ها صدای دریافتی توسط سمعک آنالیز می شود و سپس صدای گفتار از سایر صداها مثل همهمه و صداهای مزاحم حذف می شود که این توانایی سبب بهبود درک گفتار می شود.تعمیر انواع سمعک در کلینیک نجوا که در شکل زیر نشان داده شده است.   

سیستم حذف نویز

 

سیستم وایرلس در سمعک:

سیستم های وایرلس چه فایده ایی دارند: سیستم های وایرلس سبب می شوند اثر فاصله و نویز حل شود. بدین صورت اگر کودک شما در کلاس درس در ردیف سوم است و کودکان کلاس شلوغ هستند در این شرایط کودک شما به طور واضح کلمات معلم را متوجه نمی شود. در این شرایط استفاده از سیستم های وایرلس سبب می شود که صدای معلوم به طور مستقیم از معلم به سمعک کودک شما ارسال شود و سبب می شود صدای معلم به طور واضح توسط کودک شنیده شود که در شکل زیر نشان داده می شود. 

 

  استفاده از سیستم وایرلس در سمعک سبب بهبود درک: 

  • صدای تلویزیون
  • درک تلفن
  • بهبود شنوایی در جلسات اداری و محل کار می شود.

  سوال بیماران ما که به کرار آن را می پرسند چیست؟ کدام سمعک را شما پیشنهاد می کنید که ویژگی های زیر را داشته باشند؟ ما سمعک های هوشمند از قبیل سمعک فوناک، سمعک ریسوند، سمعک هانساتون، سمعک اتیکون، سمعک بلتون، سمعک زیمنس، سمعک استارکی، سمعک ویدکس، سمعک یونیترون  و سمعک اینترتون را به شما معرفی می کنیم. 

جهت مشاوره رايگان مي توانيد با شماره زير تماس حاصل فرماييد.

02188343584

09109259377

02188828999

02188860666

 

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.